ANUNȚ
SELECȚIE PARTENER
În
conformitate cu:
Instructiunea AMPOSDRU
nr. 94/2013 privind modul de inlocuire a partenerilor in cadrul
proiectelor finantate prin POSDRU 2007-2013
Prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificările și completările
ulterioare și ale Normelor metodologice
de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea
Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a
Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor
structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergență,
Universitatea Politehnica, cu sediul în Bucuresti, Splaiul
Independenței nr. 313, sector 6, anunță
organizarea unei proceduri de selecție pentru încheierea unui Acord de
Parteneriat cu entitate de drept privat, în vederea continuarii unui proiect
finanțat din Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
(POSDRU), Domeniul Major de Intervenție (DMI) 1.2, proiect
POSDRU/156/1.2/G/141228.
Obiectivul
general al
proiectului vizeaza cresterea nivelului de educatie si formare continua a
studentilor prin dezvoltarea laboratorului de cercetare testare aplicativa in transporturi . Obiectivul general al proiectului se adreseaza in mod direct obiectivului
general al POSDRU: Dezvoltarea capitalului uman si cresterea competitivitatii,
prin corelarea educatiei si invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii
si asigurarea de oportunitati sporite pentru participarea viitoare pe o piata a
muncii moderna, flexibila si inclusiva, prin promovarea unor activitati
aplicative ce vin sa sprijine studentii in procesul de adaptare si acumulare
cunostinte in stransa concordanta cu cerintele pietei muncii. Dezvoltarea unor
aplicatii practice de laborator contribuie la dezvoltarea competentelor
acumulate de studenti pe parcursul studiilor universitare, vor completa
curricula teoretica universitara si vor oferi studentilor oportunitati sporite
pe piata muncii inca de la finalizarea studiilor universitare.
Pe termen lung
prezentul proiect va produce efecte pozitive atat pentru mediul universitar
prin cresterea adaptabilitatii si corelarii curriculei universitare cu
cerintele existente pe piata muncii cat si la nivelul studentilor prin crearea
unor competente practice necesare in orientarea pe piata muncii si accesarea
unui loc de munca potrivit cu abilitatile si cunostintele acumulate.
Activitățile care vor face
obiectul proiectului implementat în parteneriat sunt activități eligibile menționate
în Ghidul Solicitantului Condiții specifice, cât și activitățile
transversale adica managementul proiectului, achizitiile publice si masurile
specific pentru informare si publicitate pentru proiect.
Activitatiile proiectului sunt
urmatoarele:
1.
Management de proiect;
2.
Achizitii;
3. Informare si publicitate pentru proiect;
4. Dezvoltarea si implementarea unui
instrument software de validare si evaluare studenti;
5. Dezvoltare si implementare solutie
software pentru prelucrarea datelor in cadrul laboratorului de cercetare -
testare;
6.
Perfectionarea administratorilor si
sustinerea examenelor de certificare;
7. Sustinerea cursurilor de instruire
practica pentru studenti si masteranzi;
Partenerul va participa preponderent la implementarea
activitatii 4 si 5, precum si in activitatile orizontale de management de
proiect, achizitii si informare publicitate.
Data finalizare proiect: 14 noiembrie
2015
Buget Partener ramas de cheltuit: 687.213,00 lei
Profilul
partenerilor
Sunt așteptate propuneri din partea
organizațiilor care respectă următoarele condiții:
1. Condiții generale de eligibilitate:
·
Organizatie
cu personalitate juridică din România (exclusiv Persoane Fizice Autorizate,
întreprinderi individuale sau echivalent)
·
Trebuie să nu
se afle în situațiile de excludere prevăzute în cadrul Regulilor generale
privind eligibilitatea solicitanților din Ghidul conditii generale 2013;
2. Condiții specifice
o
Anul 2010
§ Număr mediu de
angajați: minim 18
§ Cifra de afaceri:
minim de 1.624.336 lei
§ Profitul net al exercițiului financiar
(conform bilanț): minim 23.391 lei
§ Pierderea netă a exercițiului financiar
(conform bilanț): NA
o
Anul 2011
§ Număr mediu de
angajați: minim 24
§ Cifra de afaceri: minim 5.905.992 lei
§ Profitul net al exercițiului financiar
(conform bilanț): minim 24.651 lei
§ Pierderea netă a exercițiului financiar
(conform bilanț) NA
o
Anul 2012
§ Număr mediu de
angajați: minim 34
§ Cifra de afaceri: minim 22.541.571 lei
§ Profitul net al exercițiului financiar
(conform bilanț): minim 355.401 lei
§ Pierderea netă a exercițiului financiar
(conform bilanț): NA
Partenerul național va fi implicat cel puțin în două din
cele trei aspecte prezentate mai jos:
1. Implementarea
proiectului
2.
Furnizare de expertiză, resurse umane și materiale
3. Finanțarea
proiectului
Organizatiile
interesate să participe la selecție vor depune Fișa Partenerului
completată și Scrisoarea de intenție, cu mențiunea: Pentru selecția de
parteneri proiect POSDRU/156/1.2/G/141228 la sediul Universitatii
Politehnica din Bucuresti, cu sediul in Splaiul Independenței nr. 313, sector
6, Bucuresti până la data de 12 ianuarie 2015.
Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si
selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre
managementul universitatii. Partenerul selectat va fi contactat direct, la
datele de contact furnizate în fișa partenerului. Rezultatul selectiei va fi
publicat pe site-ul Universitatii Politehnica din Bucuresti.
Descarcare documente: